Copilul plângăcios

… şi mergând eu aşa, frumos, pe stradă (de fapt ţopăind, ca să mă feresc de bălţi), ajung în faţa unei patiserii. Mărturisesc că au nişte bunătăăăţi… mamă-mamă!
Nu asta mi-a stârnit interesul, ci o lacrimă. Da, da, o lacrimă ştrengărească şi linguşitoare pe care doar copiii o pot vărsa cu un asemenea talent actoricesc, de s-ar răscoli Dinică în mormânt!
Copiluţu’ stătea ţeapăn pe poziţie, cu pumnii cât o nucă mai mare, strânşi tare şi cu gura laaarg deschisă într-un ţipăt. Din moment ce striga ca din gură de şarpe, mi-am imaginat că de fapt el încerca să facă o diversiune. Cum o singură lacrimă i se prelingea pe obrazul stâng (cred), încerca să compenseze lipsa celorlalte lacrimi prin acest ţipăt limpede.
Ca să nu lungesc vorba, bietul omuleţ voia o prăjiturică şi mama ei, bestia, nu avea de gând să îi cumpere. Atunci copilul s-a pus pe plâns. Ce altceva putea să facă?
Vă trezeşte ceva amintiri scenariul?

4 Comments Add yours

  1. Avramel says:

    azi o prajitura, maine masina, poimaine casa… cine stie, poate maica-sa vroia sa-i faca acasa sau copilul nu ar mai fi mancat macare daca i-ar fi luat o prajitura… crede-ma, am un exemplar acasa, cunosc modul de gandire si actionare a odraslelor 🙂

    Like

  2. c comparatie macabra ai facut cu Dinica, i-ai prezis viitorul 🙂

    Like

  3. mitologicul says:

    Sau poate nu avea bani, exista si varianta aceasta care e cea mai amara…
    Amintirile trezite sunt legate tot de maestrul Dinica in Filantropica:
    “Mana intinsa care nu spune o poveste, nu primeste pomana”

    Like

  4. Moni * says:

    O adevarata problema. Asa faceam si eu, dar cu ciocolata. 😀
    Mi-ai facut pofta de o savarina.

    Like

Leave a Reply

