Am avut un prieten

Am avut un prieten bun. Cândva, aveam aceleaşi ţeluri, visam spre aceleaşi orizonturi. Mâinile noastre se ţineau strâns într-o legătură straşnică, de nedezlegat pe atunci.
Nu, nu m-a trădat. Nu a plecat. Ba s-a mutat, dacă asta se pune.
Cred că mâna mea a vrut să atingă alt cer, a lui a rămas neclintită, întinsă către celălalt. Cerul lui. Nu mai e al nostru. Trăim sub alte lumini, nu mai vorbim aceeaşi limbă. Nici ochii lui nu se mai scaldă în albastru, apele-s tulburi vara.
Atunci ne-am pierdut.
Prietenia noastră… încă o caut. Dar cum pot căuta ceva ce şi-a pierdut suflarea? Ce nu mai vede, nu mai crede. Ceva ce a murit.
Nu mă înţelegeţi greşit, eu vreau! Dar el nu mai poate. Ştiţi, prietenul meu… nu îşi mai aminteşte de mine.

15 Comments Add yours

  1. Avramel says:

    Prietenii sunt construiti genetic sa te rupa, sa te corupa, dar tot ei te si educa…

    Like

  2. Victor says:

    Ce dracia dracului, despre cine vorbesti? Doar nu v-ati despartit! Ati innebunit? Eu m-am nascut sa mor curvar, dar voi sunteti oameni seriosi!

    Like

  3. citind ce ai scris, mi-am adus aminte ca am renuntat si eu usor la o prietenie ce putea fi sincera si adevarata, usor, mult prea usor

    Like

  4. shotiutza says:

    @Victor: nu măi, Doamne fereşte! Nu ne-am despărţit 😀 vorbeam despre o prietenă bună pe care am pierdut-o 😦
    @Anticalofilul: păi da George, de obicei luăm decizii pripite exact când nu e momentul :-<

    Like

  5. e/era mult mai complicata situatia. e aiurea situatia in care m-am pus singur. citind postul tau mi-a venit gandul sa ma impac, dar ma simt stanjenit 😦

    Like

  6. Ruxa says:

    imi pare rau…uneori pierdem si nu gasim nicio explicatie.

    Like

  7. shotiutza says:

    @Anticalofilul: vezi? iar iei decizii greşite! de unde stânjenirea? e vorba de un prieten, nu de un străin… şi chiar şi aşa… ştii cum e, mai bine mai târziu decât niciodată!
    @Ruxa: da, aşa e :-<

    Like

  8. Homer Landsquiddy says:

    Nu confunda prietenia cu o persoana care se bucura de timpurile frumoase cu tine, e mai mult decat atat. Cel mai vechi prieten al meu imi este prieten si acum. Cand aveam 9 a trebuit si eu sa plec de langa el si inca 8-9 ani n`am mai stiut nimic unul de altul. Dar apoi, cand am crescut si am putut sa o fac, l`am cautat si l`am gasit. Iar atunci, dupa 9 ani, am vazut ca nimic nu se schimbase, parca se asezase nu mai mult decat un weekend la bunici intre noi. Ne cunoastem de cand suntem mici noi, primile amintiri care le am din viata mea sunt amintiri cu mine si Ovidiu, eram si suntem ca fratii si asta nu se schimba din cauza ca nu mai locuim in acelasi oras. Pentru ca atunci cand ai un prieten, cerul este mereu, indiferent de orice orice altceva al vostru.

    Like

  9. Florin says:

    uneori pierdem persoane dragi fară să ne dăm seama… uneori ne sunt luate mult prea repede de langă noi… suferim, ne amintim de ele … dar timpul va trece, iar amintirea gândurilor că demult ai avut ocazia să cunoşti oameni extraordinari va rămâne… e placut să ştii că nimic nu-ţi poate lua experienţele trăite… însă oamenii se duc şi vin, mult prea repede …

    Like

  10. Raluca M says:

    poate că aşa ne e dat… să se rupă firul acela atât de puternic… ştiu cum e, chiar ştiu :*

    Like

  11. Victor says:

    Eu nu sunt sentimental, chiar deloc, hai sa fim realisti. Chiar credeti ca exista prietenie? Ori sunt eu prea sceptic si prea pesimist si nu o vad? Mai exista amici, dar conceptul de “prietenie” e ca un perpetuum mobile, e o teorie prost gindita si o abstractie sociala.

    Like

  12. Victor ai uitata sa continui, perpetuum mobile de speta I :))

    Like

  13. Moni * says:

    ” Prietenia ramane in suflet, iar sufletul nu moare niciodata. “

    Like

  14. Annd says:

    Mi-a placut postul asta…stiu ca e mai vechi dar nah, cand mai dau si eu click pe linkul de pe messenger;))….mi-am amintit si eu de niste vremuri si mai trecute decat cele mentionate aici;))….te pup:*

    Like

Leave a Reply

