Ghemotoc “râzitor”


Oamenii folosesc forme dintre cele mai ciudate ale vorbirii pentru a-şi „personaliza” persoanele dragi, pentru a le diferenţia de veşnicul iubi. Am auzit alinturi precum „bubu”, „carina”, „putzozaur”, „momăuţ”, „guriţă”, „ţuţu”, „burtică” etc, etc.
Devine clar că nu există limite peste care să nu treacă imaginaţia îndrăgostiţilor. De fapt, aceste limite nici nu există. Alinturile se folosesc de obicei în spaţiul intim, atunci când cei doi au gradul cel mai mare de intimitate. Mi-e greu să cred că o „ea”, îi cade fermecată în braţe „lui” într-o staţie de autobuz ca un furnicar şi, îmbătată de amor, îi spune cu duioşie: „putzozaurul meu, ce dor mi-a fost de tine!”.
Dar mai sunt cazuri în care îndrăgostiţii se lasă duşi de val şi uită de lume. Un exemplu edificator l-am cules chiar azi, când aşteptam verde la semafor.
Ea: O, Doamne, nu ştiu ce e cu mine azi! De dimineaţă râd întruna!”
El: Tu sigur nu ai băut ceva? Dacă îţi arăt degetul, râzi? (îi arată degetul, arătăror bineînţeles).
Ea: (râzând) Termină!
El: (luând-o în braţe) Uof, ghemotoc râzitor ce eşti!
The end
Mi-a plăcut atât de mult formula, încât am traversat zâmbind şi până la seminarul de la etajul doi oricine mă întâlnea, mă putea vedea cu un zâmbet tipărit pe faţă; exact ca „un ghemotoc râzitor ce sunt”.
Astea sunt micile detalii care îmi fac zilele mai frumoase…

7 Comments Add yours

  1. 🙂 Da asa este astfel de lucruri simple fac viata mult mai frumoasa mai ales cand mai uitam sa zambim. Prea multi oameni cu fetele tristute vad in jurul meu zi de zi si asta nu e de bine.

    Like

  2. Avramel says:

    ghemotoc… da ce, era paroasa?

    Like

  3. Clau says:

    Frumos post, ghemotoc razitor! 🙂

    Like

  4. Bella says:

    Imi place sa vad oameni fericiti, ce se iubesc fara false pudori. Si le doresc din tot sufletul sa nu se termine dragostea, dar daca se intampla, sa se respecte pentru ce au fost.. fara sa se stearga din mess sau facebook.. Sa accepte ca trecutul face parte din ei si ca celalalt a fost elixirul fericirii la un moment dat. O zic din cunostinta de cauza – mi-am intalnit iubitul cu altcineva, careia i-a zis ca sunt fosta/.. desi eram de 8 luni impreuna. Eu trebuia sa sterg tot cu el, dar a facut-o el si doare. Dupa tot ce a fost nu poti sterge cu un burete de parca nu s-ar fi intamplat.
    Ador sa vad baieti ce se agita cand cumpara flori si cadouri pentru iubite.

    Like

  5. Moni * says:

    ahahaha cat de dragut!

    Like

Leave a Reply

