Alandala

Într-o zi din astea ciudate, îmi voi lua căsuţa în spate şi am să plec.
Ca un melc.
Am să las mult dor în urmă şi o dîră de parfum
Pe drum.
Am să alerg cît mă ţin picioarele, am să mă-nvîrt
Şi-o să-mi las pletele-n vînt.
Am să ţip din răsputeri, cît mă ţin plămînii,
Că doar nu fug de fericire, şi unii
Nu înţeleg.
Am să-mi acopăr ochii cu mîinile crăpate
Şi printre două degete voi vedea lumea
Şi poate
Am s-o zăresc mai bine.
Îmi va ploua pe tîmple, şi n-am să am umbrelă
Voi înghiţi din apă, şi-am să devin…
Mai mică.

6 Comments Add yours

  1. Stef says:

    Cute poem :). Apropo stii cum face un melc care sta pe o broasca testoasa? (weeeeeeeeeeeeeee) 😛

    Like

  2. Webmaster says:

    Ne place blogul tau si vrem sa il promovam. Vaslui24ro poate fi sursa ta de stiri sociale, publicitate, networking si te va ajuta sa aduci mai mult trafic pe blogul tau. Inregistreaza acum un cont pe http://www.vaslui24.ro/ si publica fiecare articol de pe blog. Nu rata ocazia de a creste numarul vizitatorilor de pe blogul tau.

    Like

  3. daniela says:

    “Voi înghiţi din apă, şi-am să devin… Mai mică.”- se spune ca daca te lasi udata de ploaie cresti, dar in cazul tau te faci mica 🙂 foarte frumos spus. Imi place! 🙂

    Like

  4. Moni * says:

    a sosit ziua? sau mai astepti putin?

    Like

  5. shotiutza says:

    @stef: :)) numai tu puteai sa spui asa ceva!
    @daniela: pai stii, e visul oricarui adult sa mai fie o data copil… (nu ca as fi prea adulta :D)
    @moni: ultima zi de iunie a fost… si inca imi vad de drum.

    Like

  6. Moni * says:

    ai grijă de căsuţă. şi la obstacolele pe care le întâmpini.

    Like

Leave a Reply

