El.

Eu îmi amintesc blîndeţea din ochii căprui, chipul senin din fiecare dimineaţă, vocea supărată care spunea “ce enervantă eşti”… ooo, dar ştiam că sunt! Doar că îi iubeam glasul de atunci, cărbunele ce părea a se aprinde în privire, dar care se stingea înainte de a începe a se istovi. Ştiam prea bine că era iubire. Şi ce stare de încîntare să o savurez în fiecare zi!
Fiecare celulă din corpul său îmi era cunoscută; ahh, şi avea un mod de a se încolăci în braţele mele…! Aş fi mers cu ochii închişi, dacă el m-ar fi condus… iar iubirea noastră avea un gust special. Avea o aromă de seară cu cer înnorat, un soare mare care îşi croieşte drum printre stele, şi lavandă. Roşie, că aşa ne plăcea nouă.

Obişnuiam să cred că el era compensaţia mea, şi a fost, preţ de cîteva luni.
În care am fost fericită peste masură.

Doar că totul era o minciună.

11 Comments Add yours

  1. daniela says:

    ce frumos, insa ce pacat ca frumos-ul acesta era fals 😐

    Like

    1. GNZ says:

      frumosul*

      Like

      1. daniela says:

        dap, scuze 🙂 nu mi-am dat seama..

        Like

  2. Stef says:

    Asa e viata…desi raman urmele pe nisip pentru o vreme, eventual va veni apa si va sterge tot… reset & repeat.

    Like

  3. dandelion says:

    suna bine totusi… v-ati mintit frumos.

    Like

  4. Moni * says:

    măcar ai fost fericită în acea minciună.. câteva luni.

    Like

  5. Ella :) says:

    “Obişnuiam să cred că el era compensaţia mea, şi a fost, preţ de cîteva luni.
    În care am fost fericită peste masură.

    Doar că totul era o minciună. ”

    minciuna din partea amandurora? daca doar din partea lui … am asa flash-uri cand citesc postul.

    Like

    1. shotiutza says:

      @Ella: din partea lui, atît…

      Like

      1. Ella :) says:

        iar acum am un deja-vu…

        Like

Leave a Reply

