Nimic din mine in lumea ta

Eşti în vîntul ce îmi răscoleşte părul. În razele supărător de luminoase ce mă trezesc şi foşnetul frunzelor uscate de prea multă arşiţă.
În dansul fluturilor ce subţiază felinarele; în umbrele crengilor ce vor să mă prindă.
În pantoful stîng de catifea roşie de care mereu mă împiedic. În pielea-mi atinsă de tine şi mîngîiată de soare. În buzele ce le caută pe ale tale. În jocul degetelor ce răscolesc inelul de la tine. În aşteptarea plină de delectare de a-ţi pătrunde în suflet, din nou. În speranţa că voi regăsi în privirea ta povestea.
Eşti în mine, în fiecare suflu al meu.
Eu? Eu unde sunt?
În lumea ta, oare mă mai ştii?

…ezoteric

3 Comments Add yours

  1. Moni * says:

    cu siguranţă a mai rămas măcar vreun fir de păr care să-i aducă aminte de tine!

    Like

  2. daniela says:

    Ce intrebare frumoasa.. 🙂 insa raspunsul cred ca il gasesti numai la acel el.. prin gesturi, prin cuvinte..

    Like

Leave a Reply

