Vara care a trecut


Unde ai plecat tu, nebună? De ce ai stat aşa puţin? Trebuia să lupţi pentru noi, cei care te-au iubit peste măsură, care s-au aruncat în braţele tale fierbinţi şi au trăit din plin prin tine!
Eu te-am iubit înzecit, căci mi-ai oferit cele mai blînzi raze de soare, cele mai înspumate valuri şi limpezi dimineţi! M-ai amăgit cu promisiuni efemere, şi acum pleci. Un sac de amintiri plînge după tine, iar tu ţi-ai băut nectarul din flori, te-ai îmbrăcat cu vîntul călduţ şi nici nu ţi se mai vede urma în nisip… atît de grabnic ai plecat!
Vino vară înapoi şi hrăneşte-mi visele! Încălzeşte-mi trupul tremurînd şi suflă-mi roşu în obraji!

6 Comments Add yours

  1. daniela says:

    🙂 Ce frumoos! Insa vara a trecut si nu a ramas decat o amintire. Sa speram ca toamna sa tina cat mai mult si sa fie calda 🙂

    Like

  2. mik says:

    frumos tare ai scris!! :X

    Like

  3. Avramel says:

    eu ma bucur ca s-a terminat vara, ca vine facultatea 😀

    Like

  4. Si pe mine ma inspira mai mult vara decat orice alt anotimp si mai mult decat orice altceva.Vara am chef de viata,chiar de caldura ei imi inabusa respiratia;o primesc pana in strafundul fiintei mele.De vara mi-e intotdeauna dor ! Si ma bucur ca nu numai mie 🙂

    Like

  5. clau says:

    ah, ce frumos!!!

    Like

  6. Moni * says:

    cat de dragut spus .

    Like

Leave a Reply

