Lost and found

Lumea mea ar fi prea anostă dacă doar o parte din mine ar domni. Colţul gri în care plîng ar acapara uşor toată camera, casa, ca mai apoi să fie viaţa-mi însăşi.
Fiecare zi ar fi o aceeaşi searbădă luni mirosind a zaţ de cafea şi flori de mai mucegăite. Dimineţile m-ar găsi în aşternuturi străine sub care se ascund corpuri bădărane.
Nicio vorbă dulce pentru mine, auzului meu nu i-ar fi dat să asculte altceva decît injurii. Mi-aş face veacul printre pereţi obosiţi de a fi adăpost atîtor suferinzi de boala lui Carré.
Aş aştepta noaptea cu dorinţa nebună a unui beţiv ce tînjeşte după o sută mai mult decît după o îmbucătură.
Lumea m-ar numi atunci o ratată, dar eu nu aş fi decît rezultatul unei sfidări a destinului. Un protest împotriva lumii. Un proiect lăudabil devenit eşec în urma unor erori de calcul.

Şi totuşi, nu sunt.
După un lung război cu mine, după îndelungi rătăciri, am reuşit. M-am regăsit.

P.S.: piesa de mai jos e perfectă pentru bătăliile interioare!

3 Comments Add yours

  1. Adelina says:

    De aceea poate că suntem alcătuiţi dintr-o mie de fascicule mintale, de particule sufleteşti, de atomi organici, de bucăţi de viaţă anterioară sau viitoară, pentru ca să ne putem substitui fiecare gol,fiecare lipsă, fiecare moft al destinului cu un combatant care să ne fie fidel nouă şi numai nouă…să avem o identitate înzecită care să lupte pe fronturile cunoaşterii ca şi cum s-ar difuza o melodie, sau ca şi cum s-ar pulveriza o substanţă fină, colorată, catifelată numită existenţă.

    Like

  2. Andrei says:

    Da, faina melodie. Sper c-ai fost duminica trecuta la concertul Urma pentru a asculta si piesa asta “pe viu” ! 🙂

    Like

  3. Cherry Pie says:

    Da are un sound foarte misto…Umra e OK !

    Like

Leave a Reply

