Un ghem de relații

Firave ca firele ață sintetică, relațiile se rup. De orice fel, roșii pentru cele de iubire, galbene pentru prietenii, verzi pentru cunoștințe, gri pentru dușmănii, lila pentru flirturi. Le învălătucim pe o papiotă și sperăm să crească pe zi ce trece. Să devină un ghemotoc gigant din care să împletească învățături nepoții noștri. Însă, ca orice lucru sintetic, cedează. Firul, mai lung sau mai scurt, indiferent de culoare, se rupe. Devenim triști, ne înecăm gîtlejul cu lacrimi, ne împrietenim cu timpul, picurăm ceară pe răni. Ba chiar încercăm, de cele mai multe ori, să înnodăm capetele firului. Strîngem cît de tare putem nodul, doar-doar va rezista. Însă a doua oară…

Cînd ceva se rupe, putem reînnoda firul și să ne sprijinim întregul ghem în el?

4 Comments Add yours

  1. daniela says:

    Ciorba reincalzita de cele mai multe ori nu mai e buna!

    Like

  2. clau says:

    asa tare m-am speriat inainte de ultima fraza, pt ca stiam ce o sa spui..sincer? Asa credeam si eu, asa mi s-a spus si am crezut ca am trait..dar m-am intors la firul rupt pentru ca altul deja intreg si nou nout era mai vechi si rupt decat oricare altul.
    M-am intors la firul rupt pt ca nu a acceptat ideea de ruptura. Si stii ce? E mai strans si mai puternic ca niciodata, lung cat un ocean dar ..il doare dar puternic si capabil sa indure orice 🙂

    Like

  3. clau says:

    cateva typos..scuze 🙂

    Like

Leave a Reply

