Non me quitte pas

Noi sîntem ca doi pași. Niciodată sincronizați. Mereu pe același drum, dar niciodată în același timp. Acum, cînd sîntem puși în fața unei intersecții, pasul tău vrea să meargă undeva unde al meu nu acceptă.

Să unim drumurile? Să legăm picioarele ca să putem sări în același timp? Sau, cel mai simplu, să tăiem din trunchi ceea ce ne leagă?

Lasă-ți pasul să asculte voci pe care le credea mute. Să urmeze un drum care părea închis. Nu a spus nimeni că e cea mai ușoară cale, dar pe marginea pietrișului pe care calci vei putea zări un cer mai albastru și pășuni pe care caii pasc liniștiți. Cînd vei simți și izul consimțirii, vei ști că ai ajuns unde trebuia să fii de la început.

Vei ști atunci că ai ajuns acasă. Acolo unde eu te aștept.

Pentru A.M.

3 Comments Add yours

  1. Sau poate acasă e acolo unde el te așteaptă. În lumea aia mare și necunoscută, plină de cuvinte și fețe străine. Christina has her feelings. And remember: Christina is never wrong.

    Like

    1. shotiutza says:

      „Acasă” e acolo unde sîntem noi, nu?
      În fond, asta contează.

      P.S.: I know Christina is never wrong, she is my other half.

      Like

  2. A.M: says:

    Dorinta

    Numai cuvinte pixul scrie,
    Ce se ascunde-n umbra lor
    Pe-o foaie rupta din hartie
    Nimic se vede, doar un dor..

    Si ca o frunza te ridica
    Un vant ce nu a mai batut,
    Si ai o inima prea mica
    Pentru-a trai tot ce ai vrut !

    Visezi un loc ce nu exista
    Dar viata ce o poti trai,
    E-atat de scurta si de trista
    Un singur vis poti darui..

    Atatea locuri am iubit.
    Asa, nu am iubit nicicum,
    Ca cel pe care-am parasit,
    Si-am mers pe ultimul sau drum.

    Caci el nu-ntreaba, dar asteapta,
    Un cer albastru de-al vedea,
    Venirea mea e a sa soarta
    Privirea mea, din fata ta.

    Si ziua vrea ca sa ma-insele
    Sa par-o noapte-n fata mea,
    Mi-arata mii si mii de stele,
    Doar numai una pot vedea.

    E doar o singura-intrebare
    La care nu ti-am dat raspuns,
    Dar esti ca mine, o-visatoare,
    Tu speri sa n-am nimic de spus..

    In pasii tai am numarat
    Un ritm ce nu-l pot tine,
    Ma lasi in urma ta, uitat
    Dar iti vei aminti de mine !

    Vorbesc ca ultimul pastor
    Fara cuvinte, fara glas,
    Iti voi parea nepasator
    Privind cum nu fac nici un pas.

    Caci pasul meu eu l-am facut,
    Dar far-a sti ce-i a iubi,
    Cum nici de tine n-am stiut
    Fara sa stiu, cum e-a trai..

    Iar tu…esti unica dorinta
    Un cer albastru, doar al meu,
    Eu, suflet fara de speranta
    Sunt cel ce vei iubi mereu..

    A. Moisa

    Like

Leave a Reply

