Pact cu diavolii

Lăsați-mă să mă înec într-o ceașcă generoasă de cafea! Să îmi injectez boabe negre care să îmi devoreze sîngele pînă voi deveni un robot! Să îmi desenez cearcăne lungi și să șterg cu radiera lumina din ochi!

Să devin o caricatură întemnițată sub pensula unui pictor amator din suburbii. Un biet pictor care își cîștigă existența desenînd doar atunci cînd e beat.
Lăsați-mă să uit de vise, căci pentru a le avea trebuie să închid ochii. Ori eu nu vreau să îi mai închid vreodată. Vreau să veghez veșnic, căci ziua e prea scurtă și nu mi-ar ajunge o viață să trăiesc ce ar trebui să trăiesc!

Luați-mi în schimb zîmbetul și toate amintirile frumoase! Renunț de bunăvoie și la prieteni și da, renunț și la el! Numai dați-mi timp! Dați-mi o veșnicie, să lucrez, să nu mai las stiloul din mînă și foile să-mi devină așternut.

Renunț la tot, doar dați-mi timp!

Leave a Reply

