Spune da!

ceremonie

Ia-mă în mașina ta verde, lasă-mă să mă bucur de vînt și să arunc eșarfa pe vreun drum de lîngă mare, aleargă-mă desculț prin iarbă, suflă-mi căldură în pumnii strînși de frig, să fugim în jurul felinarelor ca fluturii, să mîncăm fursecuri la o cafenea pariziană, fursecuri am zis, nu croissant așa cum voiai tu!, culege-mi margarete de pe cîmpul pistruiat și prinde-mi în păr flori ca mierea, citește-mi rînduri în franceza ta stîngace, eu îți voi spune în spaniolă cît de mult îmi place, mîngîie urma mea din patul nefăcut, am să te pozez cînd îmi amesteci zahărul în cafea și-am s-o sorb ca pe ultima picătură de viață, prinde-mi obrajii în mîinile tale de pictor și stai așa, privește-mă, lipește-ți fruntea de a mea.

Vrei?

Leave a Reply

