Engleza, ce miracol

english words

Îmi place mult de el. E așa, bine făcut, cu o barbă ușor perceptibilă (să spunem că de fapt e neras și arată neglijent, fetele mor după asta, da!), lat în umeri și cu încheietura mîinii puternică (e foarte important acest aspect, denotă masculinitatea). Se uită la mine, parcă. Așa văd eu de aici, dar e posibil să fim destul de departe unul de celălalt. Luminile-s difuze, lumea ne tot întrerupe contactul vizual, fete bete se bîțîie în fața noastră; am senzația că am pierdut contactul, preț de cîteva secunde. Dar, nu! Uite, mă privește din nou. Se apropie. Mhm, așa, bun, bun. E ca un film american, muzica intensifică mișcările, mi se pare că vine așa, în „slow-motion”, mi-l și imaginez pe jumătate aplecat, ferindu-se de-un glonț imaginar. Mă uit în jur, nimic de care să mă agăț, îmi vine așa, o stare de leșin, parcă. Mă sprijin de Andreea, ea mă încurajează din priviri. Exersez primul „bună” în mintea mea, dar îmi zic că parcă mai nimerit e să zic „salut”. Ce dracu’?

Și vine, așa cum spuneam. Se apropie de urechea mea, îmi spune acolo ceva și-mi dau seama că avem o problemă. Omu’ nu-i român, dar are o engleză frumoasă, deloc colțuroasă, cu accent american, dar merge. Și-i mulțumesc dinivității că au existat cîndva „Rambo” și „RoboCop” și-am spicuit și eu cîteva cuvinte în engleză, suficient cît să-i pot spune cum mă numesc și că da, vreau să dansez. Asta dacă într-adevăr „what’s your girlfriend’s name?” înseamnă ce cred eu că înseamnă.

Leave a Reply

