Un soi de autoflagelare.

mansmoking

„Eu n-am să înțeleg niciodată care-i treaba de-ți plac băieții răi. De ce nu-l poți iubi pe acela care te așteaptă cu-n braț de trandafiri roșii cînd ieși de la birou, care știe că-ți place cafeaua cu mult lapte și-ți cunoaște autorii preferați pentru că și el i-a citit de dragul tău.

De ce-l preferi pe ăsta? Ăsta, care e un handralău, un pierde-nopțile, un borfaș. Ăsta care-ți pecetluiește buzele cu un sărut, nu cu o replică deșteaptă. Care știe că ești frumoasă, dar totuși nu te vrea. Îți dă iubire cu măsură, nici nu știi măcar dacă-n privirea lui de șmecheraș se-ascunde iubire și nu e doar o obișnuință de-a lui, că așa se uită la toate pe care vrea să le dea gata.

De ce-ți place să-ți frîngi degetele așteptîndu-l, de ce adori să fii uitată singură, în așternuturile tale, și te bucuri de indiferență așa cum bătrînii se bucură cînd primesc un pahar de apă de la un străin.”

„Pentru că nu-mi plac trandafirii roșii”, mi-a răspuns. N-am avut replică.

Leave a Reply

