Decizii

Sursa: Pinterest
Sursa: Pinterest

Mai bine leagă-mi mîinile și aruncă-mă în hăul cel mai adînc. Nu-mi deschide strînsoarea decît cînd îmi voi fi dat ultima suflare, cu buzele pecetluite, tăcute pe veci. Mai bine ia-mi cărțile de pe rafturi și rupe-le paginile, aruncă-le în foc; am să vreau să ard și eu, lasă-mă s-o fac. Nu mă opri. Mai bine cheamă Inchizitorii să-mi scormonească-n suflet, să-mi cerceteze mintea – și dacă vor găsi urme de îndoială, spune-le să mă închidă. Mai bine spune-i vîntului să mă sufle de pe picioare, să nu am de ce să mă agăț, să nu găsesc sprijin nici măcar în alții ca mine. Să fiu singură, doar eu cu el, să-mi vînture copilăriile și să-mi arunce dependența de oameni într-un vîrtej aducător de ploaie. Mai bine ascunde-mă de soare și de tot ce e lumină; nu-mi lăsa nici măcar lumînarea cea din urmă.

Decît să-mi iau viața în mîini, în mîinile mele care n-au cunoscut munca ori dojana, mai bine leagă-le și aruncă-mă în hăul cel mai adînc. Decît să hotărăsc pentru mine, mai bine deschide strînsoarea cînd vei decide tu. Decide tu pentru mine, căci eu n-o știu a face.

One Comment Add yours

  1. Sosetica says:

    Bine te-am regasit, shotiutzo! 🙂

    Like

Leave a Reply

